सक्षम र सवल प्रदेश,सुनिश्चित अधिकार

जसरी हुन्छ सोहोर !

गफडी भन्छ- चाहे पञ्च भएर भाषण गरी हिँडोस् चाहे अपञ्च भएर इतिहास लेखिबसोस् ऊ कमाउनमा थियो । जनता भनी भन्ने मै हुँहरूले भारतका गान्धीवादीले जति पनि यहाँ गरेका छैनन् । ब्याङ्क ब्यालेन्स नहुने कम्ती छन्, जनताका कुरा गर्ने भद्रहरू ।

Nepal Telecom ad

चूडामणि रेग्मी :

Chudamani Regmiपूर्वका मोतीराम भनेर चिनिनु भएका चूडामणि रेग्मी ‘युगज्ञान’ कालमा निकै रौसिएर हास्यव्यङ्ग्य लेख्नु हुन्थ्यो । ‘गजवाष्टक’ आठश्लोके व्यङ्ग्य कविताको सङ्ग्रह र ‘गफडीका गफ’ त्यही कालखण्डका दसी हुन् । ‘युगज्ञान’ मा छापिने ‘गजवाष्टक’ वा ‘गफडीका गफ’, ‘मि. झप्पुसिं’, विवेचनामा छापिने ‘एैँसेलुको झाङमुनि’ जस्ता स्तम्भले पञ्चायतकालीन विद्रूपताको लेथ्नु काडेका थिए । मोराश -मि.झप्पुसिं डबल एम.ए.) नकुल काजी -सत्यवाद केशरी), व्यङ्ग्य ऋषि -चूडामणि रेग्मी), होम सुवेदी, अनिकाले ओझा, माधव भँडारीहरूले त्यो बेला उचालेको हास्यव्यङ्ग्यको झण्डा झापातिर अझै फरफराइरहेको छ । त्यसैले अहिले पनि कोमल पोखरेल, होम सुवेदी, चूडामणि वशिष्ठ, गङ्गाप्रसाद अधिकारी, विनोद खनाल हुँदै पछिल्लो पुस्ताका खगेन्द्र नेउपानेसमेत पङ्क्तिबद्ध भएर लेथ्नु काड्ने कार्यमा सरिक छन् । अघिल्लो पुस्ताका अगुवा चूडामणि रेग्मी अर्थात ‘व्यङ्ग्य ऋषि’का तात्कालीन व्यङ्ग्यको स्वाद नवपुस्तालाई दिने गरी ‘गफडीका गफ’बाट केही बान्की फित्कौलीले उठाउने सोच बनाएको छ । नकुल काजी लगायत नयाँ पुराना सबै झापाली हास्यव्यङ्ग्यकारहरूलाई फित्कौलीमा जोड्ने प्रयत्न जारी छ । – सम्पादक ।

आँप झार् ! आँप झार् !

गफडीको कुरा केटा-केटीको जस्तो छ है, त्यसैले उसलाई सानाको हेक्का के आउँछ भने केटा-केटीलाई गाउँका बूढीहरू दुवै हातका हत्केला घोप्ट्याउन र दशै औँलालाई टम्म होइन, फराकिलो ढङ्गले जोड्न लाएर आँप झार ! आँप झार ! भन्दथे र त्यसो भन्दा त्यस्तो हातले पड्खाले हम्केझैँ गर्नुपर्ने, वर-पिपलका पात हावाले हल्लाएझैँ गर्नुपर्ने । त्यो धामी नाचेको जस्तो दृश्य केटा-केटी थाकेको तर आँप झार्ने उसको उत्सुकता रमाइलो देखिन्थ्यो । यस कुरामा मनोविज्ञान के रहेछ भने मान्छेले ‘जवतक सास तवतक आस’ राख्नुपर्दो रहेछ ! आँप झारिरहनुपर्ने रहेछ जीवनभरि । त्यसैले गफडी के देख्छ भने यत्रो हल्लखल्ल भयो, के-के भयो, तर पत्नि २८ जनाको हुल भयो मन्त्रिपरिषद् ! निर्विरोध निर्वाचन गर्नेहरूको ‘बाँदर ब्राँड’ ले गफडीलाई ‘आँप झार’ मन्त्र नै सम्झना आउँछ । मौकातौका जिन्दावाद ! काम के रे । भन्दा उही गफ कथुर्ने ! उही जिम्मेवारी ! धन्य होस् ‘आँप झार् को !’

मौकावाद जिन्दावाद !

गफ हो हजुर, । मौकाको कुरा आयो त ‘मौकावाद जिन्दावाद !’ गरौँ । हेर्नोस् ते मण्डलको मैँ हूँ सल्लाहकार ‘मण्डले’ भन्ने शब्द माझै मुखले भन्न थाले । हिजो आफूले गाली गर्ने भाषा आज आफूलाई अर्काले कतै नगरोस् भनी पहिले नै सम्पूर्ण हिजोका बिराउनी अर्काका टाउकामा थोपर्नेको भिड यहाँ छ । हिजोका पञ्च आज सन्चसँग दलीयवाला हुँदैछन् । हिजोसम्म मजाले कमाएकाहरू ‘वी.पी. बाबु बडो वीर नेता’ भनी आज माझै मुखले भन्न थालेका छन् । यता सकेसम्म गोजी भर्नेको कमी पनि भएको छैन । कमाउन पाएसम्म सकेसम्म गोजी भर्नेमा छन् हाकिमहरू ।

दीपावलीका कुरा गुन्दैछु- यता पनि दीपावली र उता पनि दीपावली गर्नेहरू भएको देश हो यो । मङ्गल लोकेहरूले खाएको यो देश हिजो पनि शोषित थियो भने भोलि पनि शोषित हुनेछ- किनभने मौकावाद लिई पैसाका पोकाले पैसाका भोकालाई रक्सी पार्नेहरूको जगजगी छ यहाँ । गफडी छक्क पर्छ- धा.चा.क. मा पसेर मोज गर्नेहरू र ‘सब ठिक छ’ भन्नेहरू धा. चा. कं. का विरोधी मात्र भएनन् करको विरोध गर्ने पनि भए । धन्य होस् मौकावादीहरूको । जे, गफडीले पनि ’मौकावाद जिन्दावाद !’ गरी मुक्त कण्ठले गफ भने गर्ने भएको छ ।

भाषणको खेती

यो कृषिप्रधान देश हो, तेसैले यहाँ जीविका गर्न कृषि कार्य गर्नुपर्दछ । नुन खान नपाए पनि र सुन लाउन नपाए पनि, पढ्न नपाए पनि र गाँस बास नपाए पनि कृषकहरूले हलो जोतेर यो भुइँ हरियो परियो पारिन्छ, त्यसैले हजुर यस्ता जनताको समर्थनमा यहाँ भाषणको खेती गर्ने महापुरुषहरू छन्, हिजो जति थिए, आज झन् डब्लिने स्थिति छ । त्यस्ता कृषकका समर्थक लिफापुत्रहरू ठेक्कावालाहरू, कालावजारियाहरू, डेढा व्याज खानेहरू, पूँजीपतिहरू, सामन्तीहरू भएका छन् । माइकको चर्को आवाज सुन्नोस्- ‘यसले यति ठग्यो, उसले उति ठग्यो । तर त्यसो भन्नेलाई प्रश्न नगर्नोस्- ‘तपाईं दुधले धोएको हुनुहुन्छ ? किरिया खाएर भन्नोस्, तपाई कतिको इमान्दार हुनुहुन्छ ? तपाईंलाई पदको आशा छ कि छैन ? आफू र आफन्त उठाउने दाउ छ कि छैन ? शोषण र ठगीको कुरा गर्नुहुन्छ, तपाई शोषक र ठग हो कि होइन? तपाईं जो भाषणको खेती गर्नुहुन्छ- अविकसित देश पछि परेको देश, बी.बी. सी. र विदेशी नेताले ‘ठिक’ भन्दा ठिक मानिने र भनिने र ठिक भन्दा बेठिक मान्न खोज्नेहरू पनि भएको यो देशका तपाई भाषणको खेती गर्नुहुन्छ । रुस र अमेरिका, चिन, ब्रिटेन, भारतमा पानी पर्यो भने यहाँ छाता ओढ्नेमध्येको तपाईं हुनहुन्छ कि हुनहुन्न ?’

जनताका कुरा

‘युगज्ञान’ कै एक पातामा ‘क’ ‘ख’ कै कुरा आएथे । ‘क’ र ‘ख’ ले जनताका कुरा गर्छन् । गफडी भन्छ- चाहे पञ्च भएर भाषण गरी हिँडोस् चाहे अपञ्च भएर इतिहास लेखिबसोस् ऊ कमाउनमा थियो । जनता भनी भन्ने मै हुँहरूले भारतका गान्धीवादीले जति पनि यहाँ गरेका छैनन् । ब्याङ्क ब्यालेन्स नहुने कम्ती छन्, जनताका कुरा गर्ने भद्रहरू । गफडी आँखाले हेर्छ, कानले सुन्छ, मन-मनै गुन्छ मनको कुरो मुखमा आउँछ, तर समाजमा गएर भन्न सक्तैन । गफडी जनसेवकलाई सुझाउ दिन चाहन्छ- हे जनसेवकहरू, जाऊ जनताका घर दैला । त्यहाँ तिमी देख्नेछौ – क्याम्पस र स्कुल भनेको के हो ? र माग भनेको के हो ? पी.एच.डी. कुन भालूभुत्ते हो ? ‘आमसभा’ कुन चराको नाउँ हो ? प्रजातन्त्रको सिङ हुन्छ कि पुच्छर ? बी.बी.सी. भनेको बेसी हो कि चन्द्रशेखर भनेको शिखर हो ? एकेडेमी भनेको एक्किन हो कि डिल हो ? उनी जान्दछन्- भोक । उनी जान्दछन्-जाडो । उनी जान्दछन्- अभाव । उनी जान्दछन्- शोषण । उनी जान्दछन् -सदाको दुःख, व्यथा, कष्ट, रपनि ती आफ्ना दर्दमा आनन्दित छन् । जाऊ जन-सेवकहरू- यो कालाबजारियाका जगत्वाट वास्तविक दुनियाँमा र कुरा गर जनताका । गफडी अनि ती पातामा कुरा भएका ‘ग’ – चाहिँ यो चिन्नेलाई मान्छ । गफडी आत्मस्वीकृति गर्छ- गफडी पनि ‘क’ र ‘ख’ कै पुच्छर हो ।

पातमा पात ! बातमा बात !

पातमा पात हुँदा बातमा बात हुन्छ । त्यसैले गफडीले बात गर्‍यो । किन भन्नुहोला भने गफडीले पनि माटो चिनेको छ । गफडी पदलोलुपवाट वाक्क भएको छ । ‘त्रुटि हटाऊ’ भनेर कराउँदा-कराउँदा गफडी थाकेको छ । गफडी मौकावादलाई विश्वकै कुष्ठरोग ठान्दछ । गफडी भाषणकर्ताहरूबाट निकै अघाएको छ । भाषणकर्ताबाट मात्र होइन हजुर, जनताका कुरा गर्ने जनताका वास्तविक शत्रुबाट पनि गफडी पुरै विरक्तिएको छ। यति भएर पनि गफडी गफ गर्न चाहन्छ । गफडी ‘वादे वादे जायते तत्ववोध’ मा पत्यार गरेर नै गफ गरिरहेछ । गफडीका गफ घिउ नलाग्ने हुन्, किनभने ऊ भारेभुरे गफडी हो । ऊ माइकमा पाइक नपरेको मान्छे । दूतावास त परै जाओस्, मन्त्रालय पनि नदेखेको मान्छे ! घिउ नलाग्ने उसका गफ हुन् सही- तर घिउ लाग्ने कुरा गर्नेहरूलाई गफडी सोध्छ, साँच्चा जनताका लागि तिमी के गर्छौ ? जनताका कुरा गर्नेहरू ! आमसभामा भन । हवस् त, पोचा गफ बन्द गर्दै सक्कली गफ सुन्न पाए, आगे फेरि ।

०००
युगज्ञान वर्ष १०, अङ्क ३२, २०३६
गफडीका गफ (२०६३)

Fitkauli Publication Books comming soon
Nepal Telecom ad
चम्किस् कि थच्चिस् !

चम्किस् कि थच्चिस् !

चूडामणि रेग्मी
रहस्य खोइ बुझिस् !

रहस्य खोइ बुझिस् !

चूडामणि रेग्मी
खाेइ टेरिस्

खाेइ टेरिस्

चूडामणि रेग्मी
गफडी ! काम गर्ने भइस् !

गफडी ! काम गर्ने...

चूडामणि रेग्मी
कुरा गरिस् कि बितिस् !

कुरा गरिस् कि बितिस्...

चूडामणि रेग्मी
कुरा बनाइस् ! टाट पल्टँदा पनि धाक !

कुरा बनाइस् ! टाट...

चूडामणि रेग्मी
पोइटिङ्ग्री

पोइटिङ्ग्री

गाेपेन्द्रप्रसाद रिजाल
कान्छाबाका तीन दारी

कान्छाबाका तीन दारी

मुक्तिनाथ शर्मा
जिउँदो समय

जिउँदो समय

नन्दलाल आचार्य
राष्ट्रिय सहमति

राष्ट्रिय सहमति

डा. टीकाराम पोखरेल
सतीको सराप

सतीको सराप

ह्यारी- ८०