सक्षम र सवल प्रदेश,सुनिश्चित अधिकार

नयाँ पुस्ता याने स्मार्ट पुस्ता

Nepal Telecom ad

 height=नयाँ पुस्ता याने स्मार्ट पुस्ता । मेरो बुझाइमा प्रत्येक नयाँ पुस्ता स्मार्ट हुन्छ । फोरफादर भन्दा ग्रयान्ड फादर स्मार्ट, ग्रेन्ड फादरभन्दा फादर स्मार्ट, फादर भन्दा ब्रदर स्मार्ट । {{read_more}}  ब्रदर भन्दा लिटर ब्रदर स्मार्ट । इल्डरब्रदर र ब्रदर भन्दा उनका सन्तान स्मार्ट । यही स्मार्ट पनले आजको संसारको उन्नति भएको । विश्वले विकास पाएको ।

आजको संसार स्मार्ट सिटीको संसार हो । स्मार्ट होमको  संसार हो । स्मार्ट टिभीको संसार हो ।  स्मार्ट भर्याङ र लिफ्टको संसार हो । जमाना नबुझ्ने नयाँपन थाहा नपाउने कुरा काट्छन् । कुरा काट्ने काटिरहुन् स्मार्ट फोन र घडीको जमाना हो । त्यससँग परिचित कोही भए नयाँ पुस्ता हो । यही नयाँ पुस्तालाई यहाँ स्मार्ट पुस्ता भनिएको । 
पुरानो पुस्ता भन्नाले हजुरबाको पालाको पुस्ता भन्ने बुझ्नु पर्छ । त्यस बेलाका मान्छेको सोचाइ भन्ने बुझ्नुपर्छ । जो घरभित्र खाने र पाहिर आची गर्न जाने पुस्ता । घरभित्र पिउने र बाहिर सु गर्न जाने पुस्ता । अहिलेको स्मार्ट पुस्ता घरबाहिर रेस्टु रेन्टमा खान्छ र भित्रको सानो बाथ रुपमा ट्वाइलेट गर्छ । रेस्टु रेन्टमा ड्रिङ्क गर्छ र किचनका छेउको ट्वाइलेटमा पिस गर्छ । पुरानो पुस्ता महिषपाल, गोपाल, अजपाल, अश्वपाल पुस्ता अहिलेको पुस्ता ती सबै जन्तुलाई ममको कच्चापदार्थ ठान्ने पुस्ता । पहिलेको पुस्ता भाते पुस्ता, दाले पुस्ता, ढिडे पुस्ता, रोटे पुस्ता अहिलेको पुस्ता  पिजा पुूस्ता, मम पुस्ता, चाउचाउ पुस्ता, चाउमिन पुस्ता, पिजा पुस्ता, केक पुस्ता र डुनट पुस्ता । यो स्मार्ट जीवनशैलीको नयाँ पुस्ता  । यसका र उसका सोच, विचार, जीवनशैली केही पनि मिल्दैनन् र नै समाजको उन्नति भएको छ ।
 
कोही कोही नयाँ पुस्ताको जीवनशैली नबुझेर संस्कृतिमा बिशृंखलता आयो भन्छन् । विसङ्गति विकृति भयो भन्छन् । म सुकृति देख्छु । मान्छेका जीवन पद्धति परिवर्तन भएर नै मानिसको विकास हुन्छ । यसमा अत्यास देख्नु आफूलाई स्मार्ट बनाउन नसक्नु हो । स्मार्ट संस्कृतिलाई स्वीकार्न नसक्नु हो । आजको पुस्ता खान, लाउन, हिँड्न, उठ्न बस्न, सरसम्पर्क गर्न सबै कुरामा स्मार्ट शैली अपनाउँछ । यो शैलीको विरोध गर्नु सराद्देमा बिरालो बाँध्नु जस्तै हो । छोरो पाउन यज्ञ गर्नु जस्तै हो । छोरो कसरी जन्मिन्छ अबुझले पनि बुझ्छ । छोरीको विहे होस् भनी ब्रत बस्नु जस्तै हो । छोरीले कसलाई हेरेकी छे छिमेकीलाई थाहा हुन्छ ।  

मानिसका जीवन पद्धतिहरूमा परिबर्तन हुन्छन् । परिवर्तन नचाहने मान्छे आफ्नै थोत्रा घरले किचिएर मर्छन् । परिवर्तन चाहने आजको पुस्ता डेरालाई नै घर भन्छन् । परिवर्तन नचाहने घोडा  चढ्दा लडिन्छ भन्छन् परिवर्तन चाहने पुस्ता गाडी र जहाजमै सुत्छन् । परिवर्तन नचाहने पुस्ता पकाएर र धन्दा गरेर समय बिताउँछन् परिवर्तन चाहने स्मार्ट पुस्ता केक खान्छन् र पेपरले मुख र भाँडा पुस्छन् । पुराना पुस्ता काँसका थाल र कचौरामा खाएर धन्दा गरेर समय बर्बाद पार्छन् । स्मार्ट पुस्ता पेपर प्लेटमा खान्छन् र डस्टविनमा फाल्छन् । पुराना पुस्ता दिसा धुन्छन् नयाँ पुस्ता  ट्वाइलेट पुस्छन् । पुाराना पुस्ता मोही पिउँछन् नयाँ पुस्ता पेप्सी, फेन्टा, मिरिन्डा र ह्विस्की पिउँछन् । स्वाद र जीवनशैली जमाना अनुसार हुन्छ । नयाँ पुस्ता स्मार्ट पुस्ता हो यो पुस्ता समय बचाएर इन्टरनेट चलाउँछ । फोन चलाउँछ ,। टिभी  हेर्छ । टोयसँग रमाउँछ । हुँदाहुँदा उसलाई मानिस पनि चाहिँदैन रोबोटसँग दैनिकी चलाउँछ । रोबोटलाई नै जीवनसाथी बनाउँछ । ऊ भन्दा विकसित को छ ? 

नयाँ पुस्ता जीवनलाई परिवर्तन गर्ने देखिन्छ ।  नयाँपन र  प्रगतिले जीवनलाई अझै उन्नत बनाउन सघाउँछ । त्यसमा पुरानो पुस्ता अभ्यस्त छैन र नै नयाँ पुस्ताको कुरा काटिरहन्छ । नयाँ पुस्तासँग कचकचाइरहन्छ । हरेक उन्नति र नयाँपन देखेर दुखी बनिरहन्छ ।  फोनले, इन्टरनेटले मान्छे  बिगार्छ कि सपार्छ त्यो नयाँ पुस्तालाई थाहा छ ।

केही बाबुआमा स्मार्ट पुस्ताको स्मार्टनेस बुझ्न थालेका छन् । उनीहरू रातोदिन काम गर्छ्न् । आफू नखाइ नखाइ पनि सन्तानलाई खुवाउँछन् । आफू अँध्यारामै बसेर पनि शिक्षा दिन तल्लिन देखिन्छ्न् । एउटा दुइटा मात्र छोराछोरी  बनाएर उनीहरूलाई स्मार्ट जीवन दिइरहेका छन् । आफ्ना छोरछोरीलाई जीवविकासका नयाँ प्रविधिअनुसार हुर्काइरहेका छन् । छोराछोरीलाई पोल्ट्री फार्ममा पालेको कुखुरा जस्तो आश्र्रित र मोटाघाटा  बनाएका छन् । उनीहरूल छोराछोरीलाई जीवनको अर्थ जीवनशैली भन्दा  रमाइलो हो भन्ने बुझाएका छन् । जीवन संघर्ष होइन खुसी हो भन्ने चिनाएका छन् । ती बाबु आमाकै पुस्तालाई स्मार्ट पुस्ता मान्नु पर्छ । उनीहरू स्मार्टनेसका बुझक्कड हुन् भन्न सकिन्छ । यो आधुनिक विज्ञानसम्मत समाज विकासको संकेत हो ।  समाज विकासको पछिल्लो उपलब्धी हो । मान्छेले यहाँ आउँन कति दुख पायो । कसैले सुख दिँदैमा छोराछोरी बिग्रन्छन् भने पनि त्यो स्मार्टनेस नभई पुरातन सोच हो । बाबुआमाले सुख दिएको नयाँ पुस्ताले पनि सुख दिन्छ । जस्तालाई त्यस्तै कि कसो ? 

बुढापाका भन्छन् पहिचान संस्कृतिसँग गांसिएको हुन्छ । तिनले जानेको अर्को कुरा  संस्कृति रास्ट्रसँग  गांसिएको हुन्छ । तर  स्मार्ट पुस्ता  रास्ट्रको मायामा भुलिँदैन । उसलाई टोयले जति माया प्रेमिकाले त गर्दिन भने केको राष्ट्रको माया  ? बरु विदेश  जान्छ ।  राष्ट्रभक्त त बिदेशमा बसेर पनि राष्ट्रभक्त बन्छ नि । देशका नदी नालाका फोटो फेसबुकमा हाल्छ । हिमाललाई माया गर्छ ।  पुराना पुस्ता पो महाविद्यालय जान्थे र पढ्थे । नयाँ पुस्ता कलेजमा बिदेशी भिसाकोलागि योग्यता बनाउँ छ । बढेर को ठूलो भएको छ ? यो पनि ऊ बुझ्छ । धनभन्दा शिक्षा कहिले ठूलो भएको छ ? यो नयाँ पुस्तालाई थाहा छ । हाम्रा देशका उद्योगपतिहरूका जस्ता गतिला किताब कसले लेखेका छन् ? हाम्रो मुलुकमा लाहुरे साहित्यकार जतिका गतिला साहित्यकार कहाँ देशका  साहित्यकार छन् ? यी एक एक हिसाब उसले राखेको छ । 

पुरानो पुस्ता नेताले मात्र देश सिध्याएको भन्छन् । नयाँ पुस्ता देश बिगार्ने आफ्नै बाबुआमा देख्छ । वास्तवमा देश घरघरमा स्मार्ट बन्न नसकेको बाबु पुस्ताले डुबाइरहेको छ । त्यही पुस्ताले हरेक दिन सिध्याइरहेछ । पुरानो पुस्ता गाउँमा बसेर उन्नति हुन्छ भन्छ । के गाउँमा बसेर उन्नति हुन्छ ? गाउँको घर बेचेर सहरमा घर किने सबैको उन्नति हुने भिजन कतै भए नयाँ पुस्तासँग छ । गाउँको गाई बेचेर चारवटा कुकुर आउँछन् र तिनले जीवन सुरक्षित बनाउँन सकिन्छ भन्ने भिजन यही स्मार्ट पुस्तासँग छ । गाउँको अन्न भन्दा सहरको केक र पाउरोटीले छिटो अघाइन्छ भन्ने चेत र प्रयोेगात्मक ज्ञान पनि यसै पुस्तासँग छ । माया प्रेम वाइयात हो भन्ने स्मार्ट चेत पनि यही पुस्तासँग छ । स्कुल कलेज गएर पढ्दा नोट बनाउने पुरानो पुस्ताले के लछार्यो । यो पुस्ता सोझै शिक्षकको नोटको फोटो खिचिदिन्छ । उसतै परे शिक्षकको नोटको फोटोबाट पुस्तक छापिदिन्छ । कुरा गर्छन् पुराना मान्छेहरू नयाँ पुस्ता संकेतले काम गर्छ । एउटा अफिसबाट सातवटा अफिसको काम भ्याउँछ । 
पुरानो पुस्ता मुर्दावाद 
दयाँ पुस्ता जिन्दावाद ।  
 परम्परित पुस्ता मुर्दावाद 
स्मार्टपुस्ता जिन्दावाद । 

पशुपति बहुमुखी क्याम्पस चावहिल, काठमाडौँ 
rshubechchhu11@gmail.com

 

Fitkauli Publication Books comming soon
Nepal Telecom ad
जय वासुदेव बाजे

जय वासुदेव बाजे

डा. रमेश शुभेच्छु
घिराैँलाे

घिराैँलाे

डा. रमेश शुभेच्छु
तीन टुक्रे कविता

तीन टुक्रे कविता

डा. रमेश शुभेच्छु
चार ठोकान

चार ठोकान

डा. रमेश शुभेच्छु