सक्षम र सवल प्रदेश,सुनिश्चित अधिकार

घर

घर नहुनेले जग्गा जोड्यो घर बनायो घरका लागि मान्छेले के गर्न बाँकी राखेर होला र ? चोर्नेदेखि फोर्नेसम्म लुट्नेदेखि कुट्नेसम्म । अपुताली होस् वा बकौती अत्याचार होस् कि भ्रष्टाचार होस् सबै हतकण्डा अपनाएको छ गजबले ।

Nepal Telecom ad

भोलानाथ सुवेदी :

तपाईंको घर कहाँ हो नि ? यात्रामा वा जात्रामा प्राय सोधिने प्रश्न हो यो । अपरिचितलाई परिचय गर्ने बाटो । जहाँको होस् जताको होस् ठाउँको ठाउँ परिचयको गाँठो कसिहाल्छ । फलानोको घरदेखि कता ? फलानोको छोराको बिहे भयो । तिम्रो चाहिँ जागिर के छ जस्ता प्रश्नले परिचयलाई अझ गाढा बनायो या टाढा म खासै बुझ्ने भेउ पाउँदिन। परिचय गर्ने कला पूर्वजहरूले हस्तान्तरण गरेको एउटा नासो । समस्या पर्दा मान्छेले घर सोध्छ थर सोध्छ नत्र मुन्टो बटारेर लम्किन्छ । यसका उदाहरण तपाईं र म बाहेक जान्ने को होला र अरु । घर बालापनको नाट्यशाला । दुःख बिसाउने चौतारी । थकाइमा सुस्केर हाल्ने आश्रय स्थल । देश प्रेम जगाउने र जीवन बिताउने प्रयोगशाला पनि । एक झर पानी ओत्ने र टन्टलापुर घाममा शीतलता दिने वटवृक्ष पनि ।

व्यञ्जन वणर्को घ भन्दा कैयौँ वर्षअघिदेखि घरले पृथ्वीमा खुट्टो घुमाएको हुनुपर्छ जस्तो मलाई लाग्छ । वणर्मालाको विकासक्रममा विद्वानहरूले घरको कदर गर्दै पहिलो लहरको चौथो स्थानमा यसलाई थमाइदिए । यसले विद्वानहरूको कति सेवा गर्‍यो होला कति चरणकमलमा पर्‍यो होला त्यो तपाईं हामीले अहिलेको अवस्था हेर्दा सहजै आँकलन गर्न सक्छौँ । ऊ बेलादेखि चलेको यसको रजगज एक्काइसौँ शताब्दीमा त अचाक्ली झाँगिएको छ । यसैको वरिपरि मान्छे स्वार्थको जाँतो घुमाइरहेको हुन्छ । आफू रोगी भएर होस् वा ऋणले जोगी भएर मान्छेका लागि घर फुर्तिको द्योतक बन्न पुग्दछ ।

आम्दानी र हावापानी अनुसार अहिले घरको संरचना तयार हुने गर्दछ । खरले छाएको होस् वा टिनले टल्काएको जे भए पनि भय भगाउने र आशा जगाउने माध्यम हो घर । घरलाई आमाको काख झैँ ठाने मान्छे विदेशिनु पर्दैन । एक झप्को आनन्दको निन्द्राको लागि मान्छेले घरको विशाल सपना देखेको हुन्छ । घरको लागि मान्छेले अरबमा पुर्पुरो सेकाएको छ । आफ्नो रङ बदलेर बेरङ भएर हिँडेको छ । घर छोडेदेखि निद्रा नपर्ने गुनासो गर्नेहरू सन्तोषले सास फेर्न पनि घरकै बयानमा लिप्त भएका भेटिन्छन् । तिहारमा देउसी भट्याउँदा यो घर कसको आलेको, बाहिर भित्र टालेको, भोटे कुकुर पालेको भनेर त्यत्तिकै भनिएको होइन रहेछ । आलेको भए पनि कालेको भए पनि टालेको भएपनि घरको चार सुरभित्र मान्छे सीमित हुन खोज्दछ । त्यही भित्र आफ्नो इहलीला समाप्त गर्दछ । घरले इतिहास बोल्छ । दर्शन सिकाउँछ सभ्यता उज्यालो बनाउँछ । गन्तव्य नियाल्छ । मानव विकासक्रमसँगै मान्छेले सिकेको पहिलो कला नै वास्तुकला थियो । बास मान्छेको पहिलो आवश्यकता सरकारले बासका लागि करोडौं बजेट छुट्याउँछ तर बास नभएर वर्षेनी असरल्ल छन् मान्छेहरू । बजेट जेट चढेर कता उड्छ कसैलाई पत्तो हुँदैन । सरकारको घर संरक्षण नीति नै बेघर, टुहुरो र अनाथ बन्ने गर्छ । घण्टाघर सबैलाई ब्युँझायो तर आफू कहिल्यै बिउँझिएन । शिथिल, कुरुप, थिलथिलो भएर थिग्रेको सरकारी घर घण्टाघर । यही घण्टाघर शिथिल भएकोले देशको समय शिथिल शल्यक्रिया गर्नुपर्ने जस्तो । घरको समय बिग्रँदा हामीले ज्योतिषीलाई हस्तरेखा हेराउनु परेको छ । साइत खोज्दै बस्नु परेको छ । होमादी गर्नुपरेको छ ।

आफ्नो घरभित्र मान्छेले सहजता, सरलता र अपनत्व महसुस गर्छ र त अन्यत्र एक रात निदाउन सक्दैन । एक्लै रमाउन अभ्यस्त भएको छ मान्छे । बाक्लो दाल खाने रहरले मान्छे एकल बनेको छ । त्यही कारणले कान्लै पिच्छे घरको जग खनी गौरवले नाक फुलाउँछ । भूकम्पमा बनाएका घरमा अहिले धमिराको साम्राज्य विस्तार भएको छ । अनावश्यक रूपमा राज्यको सम्पत्ति दोहन गरेर बनेका घर मागी खाने भाँडो जस्तै बनेका छन् । भूगोल अनुसार घरको जग बसालेर जीवन निर्वाहमा ध्यानी बनेको छ मान्छे । भानुभक्तको घर लेखनाथको घर, समको घर, देवकोटाको घर, बीपीको घरदेखि पुष्पलालको घरसम्म भनौ बुद्धको दरबारदेखि पृथ्वीनारायण शाहको दरबारसम्म ज्ञानीको ज्ञान र ध्यानीलाई ध्यानका लागि संरक्षण गरिएका छन् ।

घरबारे कति गीत गाइए । कति काव्य रचना भए । उखान र टुक्का बने घरसँगै कतिको इतिहास बन्यो कति गुमनाम भए। घर अभिभावक हो। घर श्वास र रक्तनली पनि भाडा खानु र झाडा खानु एकै रहेछ भन्ने मेरा मित्र शहरमा घरको तलो थप्न व्यस्त देखिन्छन् अचेल । बजेट भाषणसँगै कोठाभाडाको दर दर्बिलो बनेर उभिन्छ र भाडावाललाई झम्टेर आनन्द मानिरहेको हुन्छ । यही भाडाको पिरलो समाधान गर्न कति सङ्घ खुले कति संस्था खुले घरबेटीलाई दुत्कार्न कसैले हिम्मत गरेनन् । घरवाला र डेरावालाको मन भाड्ने सूत्र बनेर आयो बजेट भाषण । घरले मित्र मात्र होइन शत्रु पनि कमाउने रहेछ । बैंकमा ऋण गरेर जग बसालेकाहरू यसका सच्चा साक्षी हुन् ।

नागरिकतामा फोटो टाँस्नदेखि जागिरको दरखास्तमा दरिनसम्म घरको चारसुर कस्नै पर्छ । जन्मँदा होस् वा मर्दा घर ठेगाना नखुले न जन्म दर्ता हुन्छ न मृत्यु दर्ता । अस्पतालमा होस् वा अदालतमा बसमा होस् वा हवाईजहाजमा जहाँ पनि घर हाजिर हुन आइपुग्छ । कहिले यो स्थायी भएर सताउँछ त कहिले अस्थायी भएर दुःख दिन्छ ।

घर कसको हुँदैन । कमिलादेखि धमिरासम्म । कुकुरदेखि ढुकुरसम्म सबै आआफ्नै घरमा घोरिरहेका भेटिन्छन् । नाममा मात्र फरक । गुँडमा बसे पनि दरबारमा पसे पनि एक पेट खाएर सन्तोषको सास फेर्न घर नभई हुँदो रहेनछ । सानो होस् कि ठूलो होस् । झ्याले होस् कि प्वाले होस् । खरको होस् कि रडको होस् । घरभित्र पसेपछि न विषालु जीवले डस्ला भन्ने पिर न झरीले झ्याउरे पार्ला भन्दै डर । घरका विषयमा मानिसलाई भन्दा बढी पीडा अरुलाई हुँदैन । छोरी अन्माउन होस् वा बुहारी भित्र्याउन घर बिहेको पहिलो सर्त हुन्छ । अझ बाउआमालाई बुढेलबुटीदेखि छोराछोरीलाई अंश सबै घरकै भागवण्डमा अडिन्छ । सन्तानका लागि दुःख गर्नेहरू घर न घाटको भएर बेघर बाँचेका उदाहरण समाजमा प्रशस्तै भेटिन्छन् । बाउको होस् कि साहुको होस् बाजेको होस् कि बराजुको होस् घर भनेपछि मर्न आँटेकाहरूले पनि -याल चुहाउँछन् । अझ सहरमा भाडा नतिरी बस्ने घर भेटेकाको फुर्ति बेग्लै ।

घरको दलितमा पिङ खेलेकाहरू घरकै कारण दलितमा झुन्डिन्छन् । घरका लागि मान्छेले विश्वका कैयौँ देशका गल्ली डुलेको छ । मरुभूमिमा बाफिएको छ । कतार मलेसियादेखि स्पेन र टर्की पनि काटेको छ । खरको छानो फालेर टिनको छानो हाल्न मान्छेले आफैलाई बेचेको छ । घर नहुनेले जग्गा जोड्यो घर बनायो घरका लागि मान्छेले के गर्न बाँकी राखेर होला र ? चोर्नेदेखि फोर्नेसम्म लुट्नेदेखि कुट्नेसम्म । अपुताली होस् वा बकौती अत्याचार होस् कि भ्रष्टाचार होस् सबै हतकण्डा अपनाएको छ गजबले ।

घर एउटै लाम्टो चुसेर हुर्केका दाजुभाइमा बैमनस्यता ल्याउनेदेखि जन्मदै घाँटी निमोठ्न बाध्य पार्ने गरेको पनि पाइन्छ । घरले परिवारमा फाटो ल्याउने हैन सम्बन्ध सुधार गर्ने काममा सबैलाई प्रेरणा दिन सकोस् जय घर ।

०००
काठमाडौं
(९८४३०५४१६१)

Fitkauli Publication Books comming soon
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nepal Telecom ad
चार ठोक्तक

चार ठोक्तक

भोलानाथ सुबेदी
दर

दर

भोलानाथ सुबेदी
नङ

नङ

भोलानाथ सुबेदी
मोबाइल महिमा

मोबाइल महिमा

भोलानाथ सुबेदी
झटारो

झटारो

भोलानाथ सुबेदी
सरकारी स्कुलको मास्टर

सरकारी स्कुलको मास्टर

भोलानाथ सुबेदी
टेलिफोन

टेलिफोन

हरिशंकर परसाईं
आकस्मिक बैठक

आकस्मिक बैठक

भाेज अर्याल
चस्मा

चस्मा

लाेकेन्द्रबहादुर चन्द
गाँड

गाँड

तिलक राई
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x