सक्षम र सवल प्रदेश,सुनिश्चित अधिकार

छक्कै पार्‍याे चलचित्र ‘छक्कापञ्जा’ले

"हिरो" शब्दकै केही हदसम्म अवमूल्यन भइरहेको थियो पछिल्लो समय तर समीरले त्यो स्थान जबरजस्त रूपमा लिएका छन् । गीत, संगीतको पक्ष पनि निकै बलियो नै लाग्छ ।

Nepal Telecom ad

अनिल पाैैडेल ‘कीर्ते’ :

रिलिज भएको दिन २४ गते छक्का पञ्जा र २७ गते १२ गाउँ हेरियो । छक्का पञ्जाले उठान गरेको विषय वास्तविकतामा आधारित हो तर प्रसङ्ग बिना आउने गीत चाहिँ नेपाली फिलिममा कहिल्यै नमिल्ने भयो ।

जसरी भएपनि विदेशै जानुपर्छ भन्ने उन्नत सोच बोकेको अहिलेको पुस्ताको देश प्रतिको विरक्ति प्रष्ट देखिन्छ चल्ने चित्रमा । यो देशमा केही हुन्न, यहाँ बसेर काम छैन भन्ने कुरा अहिलेको पुस्ताको मुल मन्त्र हो जुन कुरा नेताका लागि मादक र देशका लागि घातक छ भन्ने कुरा समेटिएको छ । देशमा इमान्दारीताको स्खलन कति अपरिहार्य भैसक्यो भन्ने कुरा उजागर गरिएको छ । तर पात्रको सिमितता, केवल एकोहोरो एकधारे कथा प्रवाह र श्रापवाला “गीत” असन्तुष्टिका विषय हुन् ।

हामीले जस्तो फिल्म बनाए पनि, जसो गरे पनि दर्शकले हेर्दिहाल्छन्, सुन्दिहाल्छन् भन्ने दिपक एण्ड कम्पनीको बुझाई प्रष्ट देखिन्छ । यही कारण होला फिल्म प्रति दर्शकको मोह २/४ दिनमै व्यापक घटोत्तरीको क्रममा छ । यसलाई यसरी भन्दा अत्युक्ति नहोला, यो “चलचित्र” केवल एकाङ्की टिभी सिरियल हो । खै दर्शकले छक्कापञ्जासँग गर्ने अपेक्षाका बारे यो टिम अनभिज्ञ भएको हो या दर्शकको अपेक्षा अलि बढि हो अथवा यो टिमको क्षमता नै यति नै हो त्यो चाहिँ दैव जाने !

छक्का एक्कादेखि दुक्की, तिर्की, चौका हुँदै पञ्जासम्म आइपुग्दा साथ दिएका जितु, बुदि्ध लगायतका कलाकारले बढी उचाई पाएको कारण सबैलाई निकालेर म नै काफी छु भन्ने भ्रम दीपाको “महानायक”लाई परेको देखिन्छ । तैपनि माग्ने बुढालाई समावेस गरिएका कारण सामान्य रमाइलो चाहिँ भएको छ ।

आफ्ना ससाना डिभाइसका स्क्रिनमा YouTube मा दयाहाङ र मिरूनाको “जारी” हेरेर रमाइरहेका दर्शकका लागि मल्टिप्लेक्सको विशालकाय पर्दा र कानेजाली तोडिने साउण्डको मिश्रणका साथ आएको यो चलचित्रले त्यस्तो अपेक्षित खुराक पिलाएर तृप्त पार्न सक्दैन ।

“छक्का पञ्जा” भन्ना साथ म लगायत दर्शकले गर्ने अपेक्षामा यो चलचित्रले हिलो छ्यापेको छ । न छक्का छ, न त पञ्जा छ । न त एकैपटक छक्कापञ्जा नै छ । हास्यरसयुक्त खुराकको अपेक्षा सहित हलसम्म पुगेका दर्शक “धत् ! यस्तो देशमा पनि बस्ने हो !” भन्ने सन्देश बोकेर बिरक्तिएर फर्किने देखिन्छ ।
बाउको लाटो राष्ट्रभक्ति र घुमाउरो शैलीमा देशमा राजाको आवश्यकता छ भन्ने देखाउन भने खोजिएको छ ।

समग्रमा दर्शकको प्रतिकृया र उपस्थितिले देखाइरहेको छ कि यो जोडीले दर्शकको अवमूल्यन गरेको छ अथवा भनौँ हेपेको छ । दर्शकका आँखा र कानको स्वाद गहनता र गाम्भीर्यता यो टिमले अण्डरमाइन गरेको छ ।
०००
अर्कातर्फ लामो समयपछि नायकबाट निर्देशक बनेर नेपाली फिलममा फर्किएका छन् बिराज भट्ट १२ गाउँ बोकेर । करिब दशक नै भैसक्यो अर्गानिक लाग्ने कथा र त्यस्तै किसिमको प्रस्तुति भरेर निर्माण गरिएका चलचित्रको दबदबा रहेको । रङ्गमञ्चबाट आएका कलाकारहरू समेटेर बनाइएका नाटक जत्तिकै मजा आउने चलचित्रहरू बनिरहेका थिए/छन् ।

पहिले एकै स्वादका फिलमहरू बन्थे, जुन हेरे पनि उस्तै जस्तो लाग्ने । १०/१५ मिनेट हेरेपछि पूरा कथा हामीले नै भन्न सक्ने । लुटपछि फिलिमको धार मात्र हैन बिँड, दाप, हतियार सबै बदलियो र फिलिम त यस्तो पनि हुँदोरहेछ त ! भन्ने भयो । अथवा कलाकारहरू निकै पाइनवाला देखिन थाले ।

फिलिममा सबैथोक “बिग” हुनपर्छ भन्ने कन्सेप्ट हरायो मात्र हैन लगभग नफर्केला जस्तै थियो । त्यसपछि दयाहाङ उदाए । खुब मजा मानेर हेरियो तर उनलाई चाख्दा, खाँदा, पिउँदा अब दर्शकको जिब्रोले अर्को आउने उनको फिलिम कस्तो हुन्छ त्यसको स्वाद थाहा पाउने भैसक्यो । मतलब एक स्वादे भैसक्यो तैपनि खुब गजब लागिरहेकै छ ।

आफ्नो बालख छोरोलाई आरनमा हालेर, गालेर निकालेर वयष्क बनाएर ल्याएछन् भट्टले १२ गाउँ मार्फत् । फिल्मको कथा त करिब ४० वर्ष अगाडि हामीले हेरेका फिलिमको भन्दा फरक छैन । पूरै फर्मुला फिलिम नै हो भन्दा फरक पर्दैन यसलाई । तर प्रस्तुति गजबको छ । फिलिम हेरेको मजा यसमा छ । हेरेर बाहिर निस्कँदै गर्दा साथीसँग भन्न सकिन्छ “बबाल रछ यार” । बेलाबेला दर्शकले गर्ने हुटिङले उहिले फिलिम हेरेको याद दिलाइदिने क्या !

कोही आलोचना गर्छन् त्यो पनि ठीकै हो, आलोचना गर्नु पनि चर्चा नै हो । पूरा प्रशंसा मात्र गर्न योग्य पनि छैन बाह्र गाउँ ।

गाँजा, भाङ, तस्करी, ठेक्दारी, अत्याचार, पाँच, छ, बदला, पाखुरा देखाउने, भारी-भारी लाग्ने डाइलोक बोल्ने यही नै हो मसला त । तर सुनसान र लाटो जस्तो भइरहेको नेपाली सिनेमा क्षेत्रमा यौटा ड्यासिङ जिनिस आएको मान्न सकिन्छ यसलाई । डान्स, एक्सन र अभिनयमा राम्रै ढङ्गले आएका छन् समीर भट्ट ।

“हिरो” शब्दकै केही हदसम्म अवमूल्यन भइरहेको थियो पछिल्लो समय तर समीरले त्यो स्थान जबरजस्त रूपमा लिएका छन् । गीत, संगीतको पक्ष पनि निकै बलियो नै लाग्छ ।

यसको कथावस्तुलाई छोड्ने हो भने अब दुईवटा विषय स्थापित देखिन्छन्… पहिलो, फिल्म भनेको फिल्म हेरेको जस्तो लाग्ने खालको हुनुपर्छ । दोश्रो, हिरो भनेपछि हिरो जस्तो देखिनै पर्छ । तर सँगसँगै अब ठूलो चुनौति पनि उभियो ।

अर्को चलचित्रमा कथामा पनि ध्यान दिने र ह्वात्तै एकैपटकमा स्थापित छोरोले आफ्नै खुट्टामा उभिएर हिँड्न सिक्ने । आफ्नो र छोराको क्षमता राम्रो नापजोख गरेकै हुनुपर्छ किनकि बिराज पनि केही समय नेपाली सिनेक्षेत्रमा थोरबहुत राज गरेकै पात्र हुन् ।

जे होस् अहिले बाह्र गाउँ, सिनेमा हेर्न जाउँ……।

०००
माेरङ

Fitkauli Publication Books comming soon
Subscribe
Notify of
guest

1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mahendra aryal
Mahendra aryal
1 month ago

समग्र मा ६का भन्दा १२ का राम्रो छ ।हैन t???

Nepal Telecom ad
चोरौँ खुल्लम खुल्ला

चोरौँ खुल्लम खुल्ला

अनिल पौडेल ‘किर्ते’
कुरो राष्ट्रिय परिचय-पत्रको

कुरो राष्ट्रिय परिचय-पत्रको

अनिल पौडेल ‘किर्ते’
करकाे करकर

करकाे करकर

अनिल पौडेल ‘किर्ते’
लौ न, गरौँ न !

लौ न, गरौँ न...

अनिल पौडेल ‘किर्ते’
टोयलेट मोड़ (९)

टोयलेट मोड़ (९)

कृष्ण प्रधान
खोपडी खेल

खोपडी खेल

नन्दलाल आचार्य
खोपडीको घनत्व

खोपडीको घनत्व

शेषराज भट्टराई
विदा गराउने शोक

विदा गराउने शोक

हरिशंकर परसाईं
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x