सक्षम र सवल प्रदेश,सुनिश्चित अधिकार

नकच्चरा

जन्म दिन सक्ने कर्म दिन नसक्ने भनौँ वा आफ्ना सन्तानमाथि बेवास्ता गर्नेहरू नै “खाने पिउँने रामे, चोट पाउने श्यामे” भनेझैँ सन्तानको दोष आफ्नो थाप्लोमा बज्रिन आएपछि झसङ्ग हुन्छन् ।

Nepal Telecom ad

आर. सी. रिजाल :

“नकच्चरा ! नकच्चरी !” यो नाम सुन्दा कुनै चराको जस्तो लाग्छ । चरा त हो तर यसको पखेटा हुँदैन । यसले फुल पार्दैन-कोरल्दैन । पछिल्लो अक्षर “रा” आएकोले होला यसको केही स्वभाव चमेरासँग मिल्छ । नकच्चरा स्तनधारी जन्तु हो । तर यसको पुख्र्यौली भने चमेरो नभै बाँदर हुनुपर्ने राय अन्वेषणकर्ताहरूको छ । किनभने नकच्चरा नकच्चरीहरूको धेरै स्वभाव बाँदरको सिको गरेझैँ छ । चमेराका गुँडमा नाकको प्वाल र बाँदरको चैँ चेप्टे नाक हुन्छ । तर नकच्चराको चैँ नाकै हुँदैन । सायद नाक नभएको कारणले यिनका नाम नकच्चरा/नकच्चरी रहन गएको होला । तपाईंहरूलाई खुल्दुली लाग्यो होला यस्तो अचम्मको जन्तु कहाँ पाइन्छ । यो संसारको जनुसुकै भागमा पनि पाइन्छ । तिनीहरू हाम्रै सेरोफेरो लगाइरहेका हुन्छन् । नकच्चरा/नकच्चरीको छोटकरी परिभाषा दिने हो भने “मानवले पालन गर्नुपर्ने आचारसंहिताको घेरा लाजघीनै नमानी मेट्नेहरू नै नकच्चरा/नकच्चरी हुन् ।” तसर्थ त्यो चरा तपाईं हामी पनि हुन सक्छौँ । सुकर्म र कुकर्म अनि सुगन्ध र दुर्गन्ध छुट्याउन नसक्ने भएकाले यिनको नाक हुनु र नहुनुमा खासै फरक पर्दैन । यस्ता नकच्चरा राजनैतिक, सामाजिक हरेक क्षेत्रमा देखा परेका छन् र पर्दैछन् पनि । यिनीहरू आफू के हुँ ? त्यो वास्तै गर्दैनन् ।

नकच्चरा/नकच्चरी हुन ज्यादै सजिलो छ । कठिन परिश्रम र मेहनत गर्नु पर्दैन । यो उपमाको लागि कुनै विश्वविद्यालयको प्रमाण-पत्र आवश्यक पर्दैन । आफ्नो बुद्धिलाई कुबाटोमा लगाउने हो भने एक्लैले पनि यो पदवी प्राप्त गर्न सकिन्छ । हुन त कतिपयले राजनैतिक पार्टीहरू खोलेर, कतिपयले भ्रष्टाचार गरेर, कसैले सामाजिक मर्यादा उल्लङ्घन गरेर र कसैले त मानवताको हत्या नै गरेर यस्ता उपाधि हासिल गरेका छन् ।

तपाईं हामी आफ्नो नाक समातेर “ए । म त नकच्चरा/नकच्चरी हैन रहेछु” भन्ने भ्रममा नपर्नु नै वेश होला । नाक भएर मात्र हुँदैन नाकको हैँसियत जोगाउन कर्म पनि गर्नु सक्नु पर्छ । नकच्चरालाई खतरनाक रोग भनेको पनि सुनिन्छ । सकेसम्म नकच्चराहरूबाट टाढै रहनु नै वेश हुन्छ । यो रोग लाग्ने कुनै निश्चित तिथि, मिति र समय हुँदैन । यो रोग लागेपछि मान्छेले जीवनभर कमाएको मान-प्रतिष्ठा एकै मिनेटमा स्वाहा हुन्छ । त्यसै भएर होला हाम्रा पुर्खाहरूले “सबैको औषधी हुन्छ तर नकच्चराको हुँदैन” भनेका । नकच्चराको उपाधि प्राप्त गरे पछि त्यसबाट उम्कनु उही भालूको कमपट समात्ने कथा जस्तै हो । जानजान गल्ती गरेर नकच्चरा भएपछि धेरै पश्चाताप र आत्मालोचना गरेर मात्र त्यो चरा हुन सक्छ तर चरा भएको घोषणा नकच्चराले गरेर हुदैन समाजले गर्नु पर्छ । यस्ता चराहरू धेरै पाइने स्थान अहिले राजनैतिक क्षेत्रले ओगटेको छ । चुनावताका यिनले छाडेको गोली जस्तो बोली पुर्‍याउन नसक्दा भोलि नेता त हैन उल्टै जनता जनार्दन जिल्लिन्छन् भत्भती पेट पोली ।

कहिलेकाहीँ सदाचार नत्याग्नेहरू पनि यो पद्वीबाट विभुषित हुन पुग्छन् । आफ्नो सन्तान र साथीहरूको कुकर्म वा कुकृत्यबाट “अब आफ्नो नाक यो समाजमा कसरी ठाडो पारेर हिँडौँ । यो नाक कहाँ लगेर बिसाऊँ ? भन्दै नाक हत्केलामा राखेर थन्क्याउने स्थानको खोजीमा दौडनेहरू पनि छन् । वर्तमान समाजमा झाङ्गिँदै गएको नैतिक ह्रासलाई दृष्टिगोचर गर्ने हो भने अब सबैले आफ्नो नाक बेला मौकामा छाम्दै गर्नु पर्ने स्थिति आइसक्यो । यसो गर्दा कुकर्म नगर्न नाकले सचेत गराउँछ कि ?

अब नकच्चरा नकच्चरीको बाबु आमाको कुरा गरौँ । जन्म दिन सक्ने कर्म दिन नसक्ने भनौँ वा आफ्ना सन्तानमाथि बेवास्ता गर्नेहरू नै “खाने पिउँने रामे, चोट पाउने श्यामे” भनेझैँ सन्तानको दोष आफ्नो थाप्लोमा बज्रिन आएपछि झसङ्ग हुन्छन् । सन्तानको कुकर्मले गर्दा यिनीहरूलाई समाजले “कठैबरा ! कठैबरी ! आफ्नो सन्तानको कारणले नाक ठड्याएर हिँड्न नसक्ने भए” भन्दै कुरा काट्छन् । आफ्नो कर्तव्यबोध नहुनेहरूले यस्तो परिणाम भोग्नै पर्छ । यसो विचार गर्दा मलाई त उल्टै उही “मैले सिकाएर बा जन्म्या” भने झै कठैबरा ! कठैबरीको बाबु नकच्चरा र आमा नकच्चरी हुन् कि जस्तो लाग्छ ।

०००
‘कण्ठ लँगोटी’ (२०५७)

Fitkauli Publication Books comming soon
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nepal Telecom ad
टेलिफोन

टेलिफोन

हरिशंकर परसाईं
आकस्मिक बैठक

आकस्मिक बैठक

भाेज अर्याल
चस्मा

चस्मा

लाेकेन्द्रबहादुर चन्द
गाँड

गाँड

तिलक राई
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x