सक्षम र सवल प्रदेश,सुनिश्चित अधिकार

दाह्री र राजनीति

‘हेर्नोस्, अहिले मलाई हतार छ पछि कुराकानी गरौँला । गिरिजाबाबु मलाई विदेश पठाउँदै छन् । म राजदूत भएर जाँदै छु ।’ त्यसपछि उनले क्लिन सेभ अनुहारलाई दाहिने हातले बिस्तारै मुसारे र मलाई अवाक् अवस्थामा छाडेर फटाफट अघि बढे ।

Nepal Telecom ad

विमल निभा :

वि.सं. २०३०

उनी दाह्रीवाल बुद्धिजीवी हुन् । एक थान चर्चित दाह्रीका धनी । पूरै मुख- प्रदेशमा फैलिरहेका काला घाँसहरू । परैबाट उनलाई चिन्न सकिन्थ्यो । सबै चिन्थे पनि । केही गाह्रो थिएन । दाह्रीसम्बन्धी उनको निजी दर्शन थियो जसको व्याख्या उनी बराबर गरिरहन्थे ।

‘बुझ्नुभो, यो दाह्री मैले त्यसै बढाएको होइन । यसको राजनैतिक कारण छ । दाह्री र राजनीतिमा परस्पर गहिरो सम्बन्ध छ । नपत्याए हेर्नोस् मेरो दाह्री ।’ विषयको गहनतालाई ध्यानमा राखेर उनी फेरि भन्थे, ‘बन्धु, यो फासिस्ट पञ्चायती व्यवस्थालाई नफालेसम्म म यो दाह्री खौरन्नँ । यो मेरो भीष्मप्रतिज्ञा हो । तपाईं यसलाई दाह्री-प्रतिज्ञा पनि भन्न सक्नुहुन्छ । केही फरक पर्दैन । मेरो यो दाह्रीलाई केवल दाह्री अथर्थात् दाह्री मात्र सम्झनु भूल हुनेछ ।’
‘किन गुरु ?’

‘सङ्घर्षको आआफ्नो शैली हुन्छ । मेरो पनि छ । म दाह्री मार्फत् सङ्घर्षरत छु । म संसारसामु यो अनुपम उदाहरण प्रस्तुत गर्न चाहन्छु । दाह्रीको सहयोगले पनि राजनैतिक लडाइँ लड्न सकिन्छ । जस्तो कि म लडिरहेछु ।’

वि.सं. २०३४

उनीसँग मेरी यदाकदा सम्पर्क भइरहन्थ्यो । सभा, सेमिनार, जुलुस, भेला, गोष्ठी आदि स्थानहरूमा । उनको दाह्रीको घनत्वले थाहा हुन्थ्यो, उनी मोर्चामा डटेका छन् ।

‘के हाल-खबर छ गुरु ?’

‘यो देशमा अन्याय र भ्रष्टाचार निकै बढिरहेछ । त्यसैले त्यही अनुपातमा मेरो दाह्री पनि बढ्दै छ । म युद्धबाट पलायन हुने व्यक्ति होइन । मेरो यो दाह्री विद्रोहको सशक्त सिम्बोल हो ।’

उनको दाह्री अनियन्त्रित झ्याङ झै बढिरहेको थियो । स्पष्ट छ, देशको अवस्था निकै नाजुक छ । उनको दाह्री हेरेर म सहज अनुमान लगाउँथे ।

वि.सं. २०३८

उनलाई देखेर म चकित भएँ । उनको दाह्रीको साइज घटिसकेको थियो । लघु रूप । मैले सोधेँ, ‘गुरु दाह्रीको संक्षेपीकरण किन ?’ बन्धु, देशमा सीमित मात्रामा भए पनि प्रजातन्त्र भित्रिएको छ । यो पुरानो पञ्चायती व्यवस्था हो । जनमत सङ्ग्रहमा अनुमोदित । त्यसैले दाह्रीको मैले काटछाँट गर्नुपर्‍यो । अब पनि पुरानै खालको दाह्री किन राख्ने तर मैले दाबी पूरै मिल्काएको छैन । सुधारले गर्दा यही व्यवस्थामा पूणर् प्रजातन्त्र आउनेछ । त्यसपछि दाह्री त्याग गर्नेछु ।’ उनले प्रफुल्ल भावमा आफूलाई अभिव्यक्त गरे ।

गोरखापत्र हेरेपछि थाहा भयो, उनी पनीजाँबुस (पञ्चायत नीति तथा जाँचबुझ समिति) मा गइसकेका रहेछन् । एक प्रखर बुद्धिवादीको हैसियतले । पञ्चायती दर्शनलाई नयाँ आयाम दिन । र, आपनो राजनैतिक दाह्रीको सदुपयोग गर्न ।

विसं २०४६

नयाँ सडक । अकस्मात् उनीसँग भेट भयो । फ्रेन्चकट् दाह्रीमा थिए । मलाई देख्नासाथ लगभग उत्तेजित स्वरमा भने, ‘यो आन्दोलनको आवश्यकता छ बन्धु ? यही व्यवस्थामा पूर्ण प्रजातन्त्रको प्राप्ति गर्न सकिन्छ । म यही दिशामा कार्यरत थिए तर कम्युनिष्ट र कांग्रेसहरूले सबै बिगारे । अब फेरि पञ्चायत पुरानै समयमा फर्कन बेर छैन । त्यस्तो भए मैले पुनः दाह्री बढाउनुपर्नेछ । बहुदलवादीहरू मेरो दाह्रीको विरोधमा छन् ।’

वि.स. २०४७

जनआन्दोलनपश्चात् उनको छवि नेपाल टेलिभिजनमा देखियो । कांग्रेसमा प्रवेश गर्दै गरेको । चिउँडोमा एक टुक्रा दाह्री विद्यमान थियो । एक समारोहमा उनीसँग साक्षात्कार हुँदा मैले भनेँ, ‘गुरु प्रजातन्त्र आइसकेपछि त दाह्री कटाउनोस् । अब पनि यो दाह्रीमोह किन ? ब्लेड किन पठाउँ ?’

‘किशुनजीको आग्रहले गर्दा मैले कांग्रेसमा पस्नुपर्‍यो । प्रजातन्त्र आयो । यो खुशीको कुरा हो । तर अहिले पनि थुप्रै विसङ्गति र विक्तिहरू बाँकी छन् । अन्तरिम पिरीयड पनि हो । अब तपाईं नै भन्नोस् म कसरी दाह्रीमुक्त होउँ ? मेरो दाह्रीको प्रजातन्त्रप्रति केही दायित्व छ । त्यो पूरा नभएसम्म मेरो दाह्रीसाधना समाप्त हुने छैन ।’ उनले अब्बल दर्जाको गम्भीरता धारण गरेर भने ।

विसं २०४९

एकाएक सिंहदरबारको गेटमा मैले उनलाई देखेँ । क्लिन सेभ थिए । पूरै दाह्रीविहीन । चिल्लो र चम्किलो अनुहार । म उनलाई हेरेको हेर्‍यै भए । केही क्षणपश्चात् भनेँ, ‘गुरु तपाईंको दाह्रीलाई के भयो ? के प्रजातन्त्रका सबै खराबीहरू हटे ?’

‘हेर्नोस्, अहिले मलाई हतार छ पछि कुराकानी गरौँला । गिरिजाबाबु मलाई विदेश पठाउँदै छन् । म राजदूत भएर जाँदै छु ।’ त्यसपछि उनले क्लिन सेभ अनुहारलाई दाहिने हातले बिस्तारै मुसारे र मलाई अवाक् अवस्थामा छाडेर फटाफट अघि बढे ।

०००
काठमाडौं
‘आधुनिक नेपाली हास्यव्यङ्ग्य’ (२०६०)

Fitkauli Publication Books comming soon
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nepal Telecom ad
दुःसमय

दुःसमय

विमल निभा
ज्वाइँबाबा

ज्वाइँबाबा

विमल निभा
छेपाराख्यान

छेपाराख्यान

विमल निभा
टेलिफोन

टेलिफोन

हरिशंकर परसाईं
आकस्मिक बैठक

आकस्मिक बैठक

भाेज अर्याल
चस्मा

चस्मा

लाेकेन्द्रबहादुर चन्द
गाँड

गाँड

तिलक राई
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x